Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen of een verhuizing doorgeven?

Je kunt een wijziging van je gegevens, zoals een verhuizing, een nieuwe contactpersoon of factuuradres, doorgeven via ons webformulier onder vermelding van je klantnummer. Als je jouw bankrekeningnummer wilt wijzigen, verzoeken wij je om een kopie van je bankafschrift...

Kan ik ook mijn opgewekte GvO’s aanbieden aan NieuweStroom?

Nee, je kunt je opgewekte GvO’s niet rechtstreeks aan NieuweStroom verkopen. Wij werken samen met NLgroen, een specialist in het verhandelen van GvO’s. Via NLgroen kun je jouw GvO’s makkelijk en transparant verhandelen tegen een goede prijs aan...

Kan ik ook zelf opgewekte energie terugleveren aan het net?

Ja, via NieuweStroom heb je de mogelijkheid om zelfopgewekte energie terug te leveren aan het net. Je ontvangt dan altijd de EPEX-prijs voor het aantal kWh dat jij teruglevert in dat uur. Je ontvangt voor je teruggeleverde energie dus hetzelfde bedrag per kWh als dat...

Hoe kan ik mijn meterstanden doorgeven?

Je kunt je meterstanden doorgeven door de link in de e-mail te gebruiken die wij je sturen wanneer we je meterstand opvragen. Als je geen e-mail van ons hebt ontvangen, kun je je meterstand ook doorgeven via ons webformulier. Vergeet niet om daarbij de opnamedatum en...

Wat wordt van mij verwacht tijdens de plaatsing van de slimme meter?

Tijdens de plaatsing van de slimme meter wordt van je verwacht dat je zelf aanwezig bent en de monteur toegang biedt tot de meters. Het installatiebedrijf maakt altijd een afspraak met je voor de vervanging van je oude meter. Tijdens de werkzaamheden wordt de levering...