Wat als ik een factuur dubbel heb betaald?

Als je ontdekt dat je een factuur dubbel hebt betaald, zorgen we ervoor dat het teveel betaalde bedrag binnen 14 dagen veilig en automatisch teruggestort wordt op je rekening, zonder dat je hiervoor iets extra hoeft te doen. Mocht je nog openstaande facturen hebben,...

Hoe kan ik mijn gasaansluiting laten verwijderen?

Je kunt je gasaansluiting laten verwijderen door eerst je gascontract bij ons op te zeggen, wat je kunt doen door contact op te nemen met onze klantenservice via dit webformulier. Daarnaast moet je ook de aansluit- en transportovereenkomst (ATO) die je met je...

Wat gebeurt er als ik weiger een B2B incassomachtiging af te geven?

Als je een zakelijk rekeningnummer hebt en weigert een B2B incassomachtiging af te geven, kunnen we de nota’s niet meer automatisch incasseren. In dat geval, als je nog geen zakelijke incassomachtiging hebt verstrekt, zul je moeten betalen via een betaalverzoek....