Is mijn slimme meter uitleesbaar? Ontvangen jullie mijn meterstanden?

Wanneer je wil weten of je slimme meter uitleesbaar is, dan kan je hierover contact opnemen met de klantenservice van NieuweStroom. Dit kan per telefonisch contact op het nummer: 088-996-8686 of door het invullen van het contactformulier op onze website. NieuweStroom...

Mijn slimme meter is in storing. En nu?

Wanneer er sprake is van een meterstoring moet je contact opnemen met je netbeheerder. Je netbeheerder zal je van verdere informatie voorzien en hulp bieden bij het oplossen van de meterstoring. Je kunt eenvoudig controleren wie jouw netbeheerder is door je postcode...

Waarom is mijn automatische afschrijving gestorneerd?

Als de opdracht voor het automatisch afschrijven van een factuurbedrag is mislukt, ontvang je van je bank een storno-code. Deze storno-code geeft meer informatie over de reden dat de automatische incasso is mislukt. Rekeningnummer gesloten of geblokkeerd Stornocode...

Hoe weet ik wie mijn netbeheerder is?

Je kunt eenvoudig controleren wie jouw netbeheerder is door je postcode en huisnummer in te vullen op www.eancodeboek.nl. Via deze site kun je op basis van je postcode en huisnummer ook de EAN-code van jouw aansluiting terugvinden!