Kan ik de dag waarop mijn facturen worden geïncasseerd aanpassen?

De incassodatum is altijd zeven dagen na de factuurdatum. Deze standaardtermijn helpt ons om alles administratief eenvoudig en overzichtelijk te houden. Hoewel we begrijpen dat flexibiliteit soms gewenst is, kunnen we helaas geen andere incassodatum aanbieden. Heb je...

Welke soorten energie kunnen jullie leveren?

Bij NieuweStroom geloven we in het belang van groene energie. Daarom bieden we de stroomtypen Europese Wind, Nederlandse Wind, Nederlandse Zon en Nederlandse Biomassa. Wel bieden we ook de optie om te kiezen voor grijze energie, middels het stroomtype FullFlex...

Wat is jullie bankrekeningnummer (IBAN)?

Het bankrekeningnummer (ook wel IBAN genoemd) waar NieuweStroom de facturen van haar klanten mee incasseert is NL59 RABO 0170 6782 53. Let op: dit is een ander rekeningnummer dan waar je als klant van NieuweStroom je factuur handmatig naar kunt overmaken. Dat...

Hoe kan ik mijn contract bij NieuweStroom opzeggen?

We vinden het natuurlijk erg jammer als je bij ons vertrekt en horen graag hoe we onze dienstverlening voor jou zouden kunnen optimaliseren. Mocht je toch jouw contract willen opzeggen, dan kun je dit doorgeven via dit webformulier. Verhuis je naar een andere locatie...