Wanneer je wil weten of je slimme meter uitleesbaar is, dan kan je hierover contact opnemen met de klantenservice van NieuweStroom. Dit kan per telefonisch contact op het nummer: 088-996-8686 of door het invullen van het contactformulier op onze website. NieuweStroom...
Wanneer er sprake is van een meterstoring moet je contact opnemen met je netbeheerder. Je netbeheerder zal je van verdere informatie voorzien en hulp bieden bij het oplossen van de meterstoring. Je kunt eenvoudig controleren wie jouw netbeheerder is door je postcode...
Tijdens de plaatsing van de slimme meter wordt van je verwacht dat je zelf aanwezig bent en de monteur toegang biedt tot de meters. Het installatiebedrijf maakt altijd een afspraak met je voor de vervanging van je oude meter. Tijdens de werkzaamheden wordt de levering...
Je kunt een slimme meter aanvragen via je netbeheerder. Voor de exacte werkwijze verwijzen we naar je netbeheerder, omdat de aanvraag bij elke netbeheerder kan verschillen. Hieronder vind je de links naar de verschillende netbeheerders waar je meer informatie kunt...
Je hebt een slimme meter nodig omdat de inkoopprijs van stroom per uur varieert en afhankelijk is van vraag en aanbod in de markt. Met een slimme meter kunnen wij je verbruik per uur uitlezen en dit verbruik koppelen aan de op dat moment geldende beursprijzen, zodat...
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
Functioneel
Altijd actief
We plaatsen altijd functionele cookies voor een goed en veilig gebruik van onze website. Hiermee kan je bijvoorbeeld automatisch inloggen op onze website. Tevens plaatsen wij analytische cookies, zoals van Google Analytics, om onder meer bezoekersstatistieken bij te houden. Deze informatie gebruiken we niet om persoonlijke profielen te maken. De analytische cookies gebruiken wij wel om bijvoorbeeld te meten welke delen van onze website je bezoekt en hoe vaak je dat doet. Met deze gegevens verbeteren we onze website. Wij hebben voor dit gebruik geen toestemming nodig.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Beste ervaring
Naast de functionele cookies plaatsen wij ook cookies van derden en cookies waarmee wij jouw internetgedrag kunnen volgen. Door deze cookies haal je het meeste uit onze website. Zo kun je bijvoorbeeld video’s bekijken. Ook informeren we je over voor jou relevante producten en diensten. Wij en derden volgen je internetgedrag en verzamelen daarbij je persoonsgegevens. Denk aan je IP-adres of door jou bezochte webpagina’s. Deze informatie wordt ook opgeslagen op de server van de aanbieder van de website of op de server waar nieuwestroom.nl gebruik van maakt. Door sociale media-cookies kun je verbinding maken met sociale netwerken en content van onze website op sociale media delen. Derde partijen, zoals Google, kunnen ook een analyse uitvoeren of een video tonen en hierbij cookies plaatsen.