Hoe kan ik mijn contract bij NieuweStroom opzeggen?

We vinden het natuurlijk erg jammer als je bij ons vertrekt en horen graag hoe we onze dienstverlening voor jou zouden kunnen optimaliseren. Mocht je toch jouw contract willen opzeggen, dan kun je dit doorgeven via dit webformulier. Verhuis je naar een andere locatie...

Waar kan ik mijn contract inzien?

Log eenvoudig in op je persoonlijke klantportaal en klik bovenin het menu op ‘Mijn Contract’. Hier vind je alle informatie over je persoons- en betaalgegevens, en andere dingen zoals je fullflex-opslag en je vaste leveringskosten. Zo houd je altijd...

Waar kan ik mijn klantnummer vinden?

Je vindt jouw klantnummer rechts bovenaan op je nota’s en in je welkomstbrief. Daarnaast kun je ook eenvoudig inloggen op je Mijn NieuweStroom-klantportaal en onder ‘Mijn gegevens’ je klantnummer terugvinden.

Hoe kan ik mijn gasaansluiting laten verwijderen?

Je kunt je gasaansluiting laten verwijderen door eerst je gascontract bij ons op te zeggen, wat je kunt doen door contact op te nemen met onze klantenservice via dit webformulier. Daarnaast moet je ook de aansluit- en transportovereenkomst (ATO) die je met je...

Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen of een verhuizing doorgeven?

Je kunt een wijziging van je gegevens, zoals een verhuizing, een nieuwe contactpersoon of factuuradres, doorgeven via ons webformulier onder vermelding van je klantnummer. Als je jouw bankrekeningnummer wilt wijzigen, verzoeken wij je om een kopie van je bankafschrift...