Kan ik de dag waarop mijn facturen worden geïncasseerd aanpassen?

De incassodatum is altijd zeven dagen na de factuurdatum. Deze standaardtermijn helpt ons om alles administratief eenvoudig en overzichtelijk te houden. Hoewel we begrijpen dat flexibiliteit soms gewenst is, kunnen we helaas geen andere incassodatum aanbieden. Heb je...

Wat is jullie bankrekeningnummer (IBAN)?

Het bankrekeningnummer (ook wel IBAN genoemd) waar NieuweStroom de facturen van haar klanten mee incasseert is NL59 RABO 0170 6782 53. Let op: dit is een ander rekeningnummer dan waar je als klant van NieuweStroom je factuur handmatig naar kunt overmaken. Dat...

Ik kan mijn nota niet betalen. Wat nu?

Als je je nota(‘s) niet kunt betalen kun je contact opnemen met de klantenservice via 088-9968686 of via dit webformulier om samen te kijken of een betalingsregeling een oplossing biedt. Zij kunnen je verder helpen met de voorwaarden en overige...

Waarom is mijn automatische afschrijving gestorneerd?

Als de opdracht voor het automatisch afschrijven van een factuurbedrag is mislukt, ontvang je van je bank een storno-code. Deze storno-code geeft meer informatie over de reden dat de automatische incasso is mislukt. Rekeningnummer gesloten of geblokkeerd Stornocode...

Wat als ik een factuur dubbel heb betaald?

Als je ontdekt dat je een factuur dubbel hebt betaald, zorgen we ervoor dat het teveel betaalde bedrag binnen 14 dagen veilig en automatisch teruggestort wordt op je rekening, zonder dat je hiervoor iets extra hoeft te doen. Mocht je nog openstaande facturen hebben,...