Waar kan ik het Mijn NieuweStroom klantportaal voor gebruiken?

Wanneer je inlogt op je Mijn NieuweStroom-klantportaal kun je je verbruiksgegevens inzien per maand, per dag en per uur. Deze verbruiksgegevens kun je downloaden als csv-bestand en vervolgens eenvoudig inlezen in bijvoorbeeld Excel of een andere analyse tool. Je...

Kan ik klant worden bij NieuweStroom als ik in België woon?

Ja, dat hangt af van waar je energie geleverd moet worden. Woon je in België, maar heb je een bedrijf in Nederland? Dan kan je bedrijf klant worden bij NieuweStroom Nederland. Het werkt ook andersom: woon je in Nederland, maar heb je een bedrijf in België? Dan valt je...

Wanneer krijg ik mijn creditnota uitbetaald?

Als je van ons een creditnota ontvangt, zorgen we ervoor dat je het bedrag binnen 5 werkdagen ontvangt, mits je geen openstaande facturen hebt. Als je bij ons openstaande facturen hebt, dan kun je een verzoek indienen bij ons om de creditnota te verrekenen. Het kan...

Kan ik de dag waarop mijn facturen worden geïncasseerd aanpassen?

De incassodatum is altijd zeven dagen na de factuurdatum. Deze standaardtermijn helpt ons om alles administratief eenvoudig en overzichtelijk te houden. Hoewel we begrijpen dat flexibiliteit soms gewenst is, kunnen we helaas geen andere incassodatum aanbieden. Heb je...