Support.

Support pagina voor adviseurs en partners van NieuweStroom, voor vragen en verzoeken van nieuwe en bestaande klanten.

Spoedlijn

Spelregels van de spoedlijn van Sales Support.

Wel bellen: zit je bij een klant en heb je vragen die niet kunnen wachten óf dreigt er afsluiting: bel dan de spoedlijn.

Niet bellen: is het geen spoed en heb je een vraag namens de klant die je niet kan beantwoorden. Stuur de vraag van de klant dan, via een van de formulieren, naar Klantenservice.

Niet bellen: is het geen spoed en heb je een vraag waar geen formulier voor beschikbaar is, vul dan het formulier van Sales Support in.

Vraag het aan Klantenservice.

Stuur een bericht via een van onze formulieren. Op deze manier kun jij Klantenservice namens de klant een vraag stellen.  

 

Vraag het aan Sales Support.

Stuur een e-mail naar salesdesk@nieuwestroom.nl volgens onderstaande richtlijnen

In de titel:
Klantnummer en beknopte vraag of onderwerp (bijvoorbeeld: 20287920 | Ontbrekende facturen)

In de mail:
Klantnaam + betreffende EAN’s
Probleemomschrijving concreet
Wat is de specifieke vraag / Call to action:

Toevoegen indien nodig:
Mail van de klant ( niet 1-1 doorsturen maar samenvatten in je eigen mail)
Facturen
Betaalbewijs
Factuurnummer

Of vul onderstaand formulier.

Op deze manier krijgt Sales Support vragen en verzoeken gestructureerd binnen, houden we overzicht, en kunnen we vragen sneller beantwoorden.